Rossz emlékeket ébresztő éjszaka

Egy ilyen áll mögöttünk. Tegnap délután már nagyon köhögött a kisember -kedden hagyta abba az antibiotikumot :((- , este szívni is kellett az orrát, egy kis hőemelkedése is volt. De alapjáraton jókedvű gazember volt, 6 darab (!!!-ha nem én etetem, nem hiszem el)füstlit benyomott vacsorára, szépen elaludt. 1 órakor viszont ébredt és fél 4-ig nem aludt vissza. Ott volt mellettem, egy hangja nem volt, csak kukackodott, forgolódott, nyugtalankodott és köhögött. Egy idő után hallottam, hogy az orra is tele van, hát kiszívtuk, a nagyok szerencsére nem ébredtek fel a kétségbeesett üvöltésre. Mint a régi "szép" időkben, a hasamra fektettem és ringattam (de most mennyivel hosszabb, mint 10-12 hónapja volt...), ott egy darabig elvolt, de most ez sem hozott megnyugvást (a tavalyi rémálomszerű időszakban éjjelente mindig így nyugodott meg, ott aludt el a fájdalmai közepette). Megivott vagy 4 deci vizet közben, aztán valamikor fél 4 lehetett, amikor elnyomta az álom. Én még egy ideig nem bírtam visszaaludni és 6 előtt már keltem. Szóval fáradtak vagyunk, ő most alszik. Ha felébred, elviszem a doktornéninkhez, nézze meg a hétvége előtt és persze újfent kifaggatom H1N1-ügyben...

Megjegyzések

Linda üzenete…
Dia, nekünk a gyerekorvosunk azt tanácsolta, h mi szülők oltassuk be magunkat (a hagyományos influenza ellenivel is-véleménye szerint ugyanis akkor lesz nagy baj, ha a két törzs találkozik majd + ugye nálunk Tamás folyamatos utazásai is kockázati tényezők), szerinte a Boldi és ezáltal Zsombi :) korúaknak nem ajánlatos, fontosabb a szülők védettsége, ezáltal válhatnak a kicsik is védetté.
Sok puszi Nektek
Mammamia Linda
Dia üzenete…
Linda, köszi. Eddig határozottan a nem oldalon álltam, most teljesen elbizonytalanodtam. Illetve egyre inkább hajlok arra, hogy a tesókat beoltatom, illetve magamat, Péter nem hajlandó...Felvettem a kapcsolatot két nagy nevű gyermekgyógyász-infektológussal, várom a válaszukat, az lesz a döntő. Az viszont gyakorlatilag tuti, hogy a kicsinek nem merem beadatni.

Jól vagytok?

Népszerű bejegyzések