Kata, a kiválasztott

Már második éve jár hobbi-tornára. Laikus szemmel nézve is ügyesen mozog, van érzéke hozzá. Hetente két este 1-1 óra intenzív mozgás, nagyon szereti és élvezi.

Ma este jött haza és közölte, hogy átkerült másik csoportba. A "kiválasztottakhoz". (Nálunk óriási hagyománya van a szertornának, a helyi klub női szakosztálya adott már ki olimpiai bajnokot, világ-és európa bajnokokat. Minden szeptemberben járják az óvodákat és az 5-6 éves korosztályból próbálják kiszűrni azokat, akiben látnak valamit. Néhány hete már az oviban is jelezték, hogy felkerült a listára, majd fognak keresni ez ügyben, de eddig nem került erre sor. mondjuk, annyira nem is foglalkoztatott a téma, mivel nem áll szándékomban versenytornászt faragni belőle.)De ma az esti tornáról már átkérték a másik csapatba. Péter hozzájárult, egyelőre megnézzük, ez miben más (az biztos, hogy más az edző)és mivel jár. Mihelyt azt látom, hogy ez már kényszer, nem megy örömmel, továbbállunk innen. A célunk az volt, amikor elkezdett járni, hogy szeresse meg a mozgást és egy kis fegyelmet tanuljon. Ez pedig már megtörtént.

Mindenesetre tovább is tartott a mai edzés, mint a másik csoportban, a szokásosnál is jobban kifáradt, de pozitív élményekkel tért haza.


Megjegyzések

Unknown üzenete…
gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!!!
ez nagyon jó leeht ,neked mint anyának és neki is :) nagyon ügyes!!!!!
Dia üzenete…
Köszönjük! Tényleg örülök, hogy ügyes, főleg, hogy én nagyon béna voltam/vagyok...:)))
Névtelen üzenete…
Ügyes kislány! Végülis én ezt már tudtam.:)

Népszerű bejegyzések