Részben gyerekmentes szombat, vasárnap elmaradt találkozás bepótlása

Pénteken a nagyokat felcuccoltuk és "leadtuk" a keresztszülőknél. Már elég régen aludtak náluk és az elkövetkező hétvégék foglaltak, itt volt az alkalom a kiruccanásra.

Felbuzdulva azon, hogy csak 1 gyerek van velünk és mennyire könnyű így az élet, pénteken este megejtettünk egy giga-bevásárlást, azzal a céllal, hogy ebben az évben tartós élelmiszert már ne kelljen venni. Feltankoltunk az adventi, karácsonyi sütemények hozzávalóiból is, sőt a szentestére szánt halacska is ott csücsül már a fagyasztóban. Nem bízok semmit a véletlenre :)), na meg eszem ágában sincs decemberben a tömegben dulakodni és kapkodni. Még egy gyerekkel is megizzadtunk, szegény apa legalább 40 percen keresztül cuccolt be a házba az autóból...

Kihasználva a nagyok távollétét, szombaton nekiestem a meglévő ajándékok becsomagolásának. Bár igyekeztem Zsombor alvásidejében csinálni, ez nem mindig jött össze (pl. mert délben mindösszesen 30 percet aludt és visszaaltatni nem bírtuk), viszont mindenképpen végezni akartam, így néha az ő hathatós közreműködése mellett csomagoltam. Lelkesen nézegette a rakat könyvet, a playmobilokat és a Thomasos legoját is, de bízom benne, hogy nem fog elárulni...:)))Sikerült is végeznem, jól (legalábbis remélem) eldugtam a kincseket. Még van egy-két beszerezni való, egy másik blogon rátaláltam egy szuper oldalra, ahonnan szeretnék még néhány dolgot, de a nagyját letudtam.

Zsombor elég ambivalensen viselkedett a tesók távollétében. Egyrészt sokkal nyugodtabb volt, este könnyen elaludt, nem pörgött, ugyanakkor kevésbé találta fel magát és sokat nyígott.

Ma hazajött Bence és Kata, délelőtt egy kis kerti munka volt, délután jött Bencéhez Dávid. Sajnos felemásan sikerült, mert Edit beteg lett, ő otthon maradt, Gabi és Bálint pedig csak este ugrottak be 1 órára. De a fiúk jól érezték magukat, játszottak bent, majd nagy örömükre apa tüzet rakott a sötétben és még focizott is velük.


Bár kissé bevadultak, majdnem fél 8 volt, mikor mentünk fürödni, addigra tudtam őket összeszedni, viszonylag könnyen elaludtak.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szegény Péter tényleg sokáig pakolt!!!

Szerintem Zsombi nem fogja elárulni az ajándékokat.:)

Gondolom Bence és Dávid jól érezhette magát a délután folyamán.

Népszerű bejegyzések