Nagy ijedtség

Zsombor már tegnap nyűglődött. Kicsit folyt az orra, kicsit köhögött és láthatóan nem érezte jól magát.

Éjféltől rengeteget ébredt, hajnali 3/4 4 -kor éreztem először melegebbnek. Lázat mértem neki, 38,8 fok. Apát riasztottam, hozott fel kúpot, majd visszafeküdtünk. Nehezen aludt vissza, a hasamon ringattam sokáig. Én persze nem is tudtam újra elaludni, őriztem az álmát. Sajnos nem sokáig volt nyugodt, 6 körül elkezdett zihálni, remegni és nagyon forró volt. Újabb mérés, kis híján kiejtettem a kezemből a lázmérőt, annyira megrémültem: kereken 40 fokos lázat mértem neki. (Több, mint 7 év alatt soha, egyik manómnak sem volt ilyen magas hőmérséklete.) Más típusú lázcsillapítót adtunk neki, közben engedtük a vizet a kádba a hűtőfürdőhöz. Szegény persze végig sírta, de legalább hatásos volt, már "csak" 39 fok volt.

9 előtt elvittük az ügyeletre, nem mertük így megvárni a holnapot. Piros a torka, hurutos,a doktornő szerint vírus okozza (rákérdeztem, nem tűnik influenzának). Tüneti szereket kapott és persze az elsődleges dolog a magas láz csillapítása.

Délben csak 1 órát aludt, pedig előtte már 38 alá ment a hője. Ébredés után viszont nagyon zavartan viselkedett, másfél órát kókadozott a kezemben, közben vacogott, újra 38 fölé ment. És ez így lefekvésig, 3-féle hatóanyag tartalmú lázcsillapítót kapott kétóránként. Gyakorlatilag nem evett egész nap, inni egy-két kortyot félóránként, meg beleerőszakoltam kb. 5 mandarint, hogy legalább folyadékot kapjon.

a nagyok jól vannak, remélem, ez így is marad. Viszont Apa megint ramatyul van, nagyon fáj a feje és a torka is gyulladtnak tűnik.

Én továbbra is próbálom tartani a frontot...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések