Tegnap

Semmi különös nem történt velünk. Illetve mégis: hosszú ideig tartó, kemény ellenállás után a mindenféle tűtől rettegő Péterapa önként és dalolva (??)alávetette magát az oltásnak.

Még a tegnapi naphoz tartozik, hogy előkerültek a téli gúnyák, úgy igazából. A nagyok lábára felkerült a csizma/bakancs, illetve télikabátot, sapkát vettek reggel. Nagy nyugalomban voltam, hogy a nagyoknak megvan minden télre, ehhez képest este szembesültem azzal, hogy Kata sarkán két nagy vízhólyag keletkezett, szóval a látszat ellenére neki mégsem jó a tavalyi csizma. Pedig próbáltuk előtte, összemértem az átmeneti cipőjével, ugyanakkora, csak hát nyilván egy csizmában másként fekszik a lába. Szóval délután a nyakunkba vesszük a várost és beszerzünk neki újat.

Zsombi nem örült túlságosan a lehetőségnek, hogy űrhajósat játszhat a szkafanderben. Ordított, mikor ráadtam az overállt. Ennél jobban csak attól borult ki, hogy ő is bakancsot kapott. Eleinte menni sem akart, csak állt egy helyben és bömbölt, de nem izgultam, ugyanezt eljátszotta a szandál/őszi cipő cserénél is.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések