Egyszerű túrótorta 1.

A tegnap említett hétvégi süti egy végtelenül egyszerű, liszt nélküli túrótorta. Mivel az ebédre fogyasztott szénhidrát és fehérje mennyiségét egyaránt növelnem kellett az új szabályok értelmében, muszáj volt valami olyan nassolnivalót készíteni, ami ezen kritériumoknak megfelel. :)

Túrótorta 1.

Hozzávalók (22 cm-es piteformához):
50 dkg zsírszegény túró
1,5 dl tejföl
3 tojás
vanília aroma
10 dkg eritrit
citromhéj és lé
1 tk. szódabikarbóna
1 csomag cukormentes vaníliás pudingpor 
opcionális: mazsola

Mindent összekeverünk és sütjük (a formát vagy vajazzuk-prézlizzük, vagy sütőpapírral béleljük ki) is. Szeretem az ilyet. :)

A sütőt 160 fokra előmelegítjük, 5-10 percig légkeveréssel sütöttem, majd alsó-felső sütésre visszatettem. Kb. 40 perc alatt készült el, akkorra lett szép barna a teteje.

Kínálhatjuk lekvárral, gyümölccsel, tejszínnel, tejszínhabbal, akármivel. Én magában fogyasztottam.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések