Vargabéles szénhidrátszegényen

Véleményem szerint ez az egyik legnagyszerűbb édesség, amit mostanában alkottam. Lehet desszert vagy egy tartalmasabb leves utáni főfogás, úgy, mint a normál vargabéles.

Csupán annyiban tér el tőle, hogy ez a recept minimalizálja a benne lévő szénhidrátot, kalória- és zsírtartalma is barátságos, ugyanakkor viszonylag magas a fehérjetartalma. Egyszóval minden kritériumnak megfelel, amit támasztok az ebédemmel szemben. Ettem magában, de megkóstoltam a saját készítésű eritrites lekvárommal is, nos, ha muszáj választani, talán önmagában még jobban bejött, de nehéz abbahagyni, az biztos.

Diétás vargabéles

Hozzávalók
1 csomag NoCarb Noodle angyalhaj tészta 
30-35 dkg zsírszegény túró
3 dkg Xukor Zero 4x (vagy kb. 12-14 dkg xilit)
3 tojás sárgája
5 tojásfehérje
citrom, citromhéj
vanília (vagy aroma)
1 ek útifű maghéj
1-2 ek natúr joghurt (én kihagytam, tökéletes volt így is)

A tésztát a rajta olvasható utasítás szerint elkészítjük.

A tojásfehérjék kivételével a többi hozzávalót összekeverjük. A tojásfehérjét kemény habbá verjük. A túrós masszába óvatosan beleforgatjuk a habot.

Egy közepes méretű tepsit kibélelünk sütőpapírral, abba simítjuk a masszát és előmelegített, 170 fokos sütőbe toljuk.

Jelenleg az egyik kedvencem. .))



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések