Tepertős pogácsa

Julika és Szafi szokás szerint remek receptje volt a kiindulási alap, amit szintén elkészítettem már, viszont most kicsit variáltam rajta. Ha fogalmilag nem kizárt ez egy tepertős finomságnál, akkor mondjuk úgy, diétásabbá tettem. :) Kicsit egyszerűsítettem is rajta, mert mindent bele alapon kevertem ki a tésztát.

Ami a leginkább szembetűnő különbség a kettő között, hogy ez egy puha pogácsát eredményezett és bevallom, nálunk ezt nem mindenki díjazta. :)



Tepertős pogácsa

Hozzávalók:
15 dkg tepertő
180 ml víz
ízlés szerint só és őrölt bors
1 tk almaecet vagy citromlé
1 csapott mk. szódabikarbóna
5 dkg Szafi Fitt zöldbanánliszt
5 dkg Szafi Fitt sütőliszt
3 dkg Szafi Fitt útifű maghéj

A tepertőt ledaráljuk/turmixoljuk/valahogy összenyomjuk, majd minden mással összegyúrjuk. Picit pihentetjük.

Tetszőleges nagyságú pogácsákat szaggatunk belőle és 180 fokon kisütjük.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/       



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések