Szénhidrát csökkentett fehérjés hamburger zsömle

Szerintem még sose posztoltam hamburger zsömlét, meg egyáltalán hamburgert, ebből látszik, milyen sokszor élek vele. :D Most viszont egy alkalom apropóján sütöttünk, meghatározott feltételekkel. A végeredményt láthatjátok a fotókon. És én is ettem, mennyei volt!

Elméleti alap volt valamennyi, Szafi blogján fellelhető hamburger zsemle és proteint tartalmazó zsemle...Meg a saját, ezen 2 lisztkeveréket tartalmazó összes receptem.





Szénhidrát csökkentett fehérjés hamburger zsömle

Hozzávalók 3 darab jókora zsemléhez:
2 tojás
210 gramm víz
5 gramm só
20 gramm almaecet
1 nagy csipet (1 gramm) szódabikarbóna
1 ek (1,5 dkg) Szafi Free natúr rizscsíra fehérjepor
9 dkg Szafi Reform kenyér és péksütemény lisztkeverék
3 dkg Szafi Reform gluténmentes rostkeverék ch csökkentéshez
kenéshez vizezett paradicsomlé, szóráshoz szezámmag

Külön  tálban alaposan elkeverjük a száraz és a nedves alkotókat, majd egyneműsítjük a kettőt. Pár percig pihentetjük a tésztát.

Minimális alálisztezést igényelt a gyúrás, formázás szilikonos lapon, ehhez bambuszrost lisztet használtam. 3 egyforma részre szedtem a tésztát, átgyúrtam és megformáztam. Tetejüket lekentem, megszórtam a maggal.

A sütőt előmelegítjük eközben 200 fokra és ezen a hőfokon alsó-felső sütésen 35-40 perc alatt kisütjük (sütőfüggő). Felvágás előtt kihűtjük. Aztán megesszük.






1 darab tápanyagtartalma üresen
 - 165 kalória
- 10,3 gramm fehérje
- 15 gramm ch
- 5 gramm zsír

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések