Pizzás csiga sokadjára

A legújabb Szafi Free lisztkeverékből, szándékosan élesztő/szódabikarbóna nélkül,  Jelesre vizsgázott, szuper a nyers tészta, finom a végeredmény.



Hozzávalók:
200 gramm Szafi Free hajdinamenets univerzális lisztkeverék
4-5 gramm só
nagy csipet pizza/olaszos fűszerkeverék
20 gramm almaecet
15 gramm folyékony kókuszolaj
170 gramm víz (hideg)

Paradicsomszósz
Sajt

A lisztet, a fűszert és a sót elkevertem, hozzáadtam a kevéske olajat (akár el is hagyható, de a pizzában is van , így ide is került), villával elmorzsoltam a liszttel. Belekevertem a vizet és az ecetet.
Pihentetés nélkül formázható. Kinyújtottam,megkentem paradicsomszósszal, reszelt sajtot szórtam rá, majd feltekertem, bő 2 ujjnyi darabokra vágra.

Előmelegített 190 fokos sütőben 30-33 perc alatt sül meg.










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések