Túrós pite

Csak annyit írok, hogy mesés.



Pite/linzertészta

270 gramm hajdinamentes rostcsökkentett lisztkeverék
60 gramm darált mandula
nagy csipet só
40 gramm négyszeres erejű édesítő
30 gramm puha kókuszolaj
30 gramm Kara kókuszkrém
2-3 gramm szódabikarbóna
ízlés szerint vanília, reszelt citromhéj (elhagyható)
22 gramm citromlé
175-180 gramm hideg víz

A lisztet a mandulával elvegyítjük, villával elmorzsoljuk a olajban, kókuszkrémben. Hozzáadjuk a többi szárazanyagot, végül összegyúrjuk a citromlével és a vízzel. 

Bambuszrostlisztes felületen nyújtjuk formára. A pite aljához tettem a 2/3 részét. (Persze lehet felesben is)  Túrótöltelékkel készítettem, alá kevés darált mandulát szórtam. Sütés előtt villával megszurkáltam és lefújtam vaj ízű sprayvel.

190 fokra előmelegített sütőben 40-45 perc alatt kisütjük.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések