Bake Rolls házilag

A grissini recept alapján egy az egyben, csak a fűszerezés és a sütés módja tér el. Köszönöm az ötletet Kutasi Annamáriának! Bármilyen ízesítéssel elkészíthető, alig várom a különféle próbákat.



Bake Rolls házilag

Hozzávalók:
70 gramm Szafi Free hajdinamentes univerzális lisztkeverék
70 gramm darált mandula
5 gramm só
4 gramm porélesztő
1 csapott tk fokhagymapor
15 gramm olívaolaj
75-80 gramm langyos víz

A szárazanyagokat összekeverjük, előbb villával elmorzsoljuk benne az olajat, majd hozzáadjuk a vizet. Letakarva 20-30 percet pihentetjük.(Sztem rögtön is megcsinálhatjuk, de akkor alálisztezést fog kívánni).

Egy rudat alakítunk ki a tésztából és előmelegített 190 fokos sütőben 25-30 perc alatt kisütjük. (Annamária 30 percig sütötte, én egy kicsivel előbb kivettem, mert már sötétbarna volt). 

Hagyni kell hűlni, mert forrón és puhán nem lehet szeletelni, amikor már hozzá lehet nyúlni, vékony szeletekre vágjuk. Sütőpapíros tepsibe sorakoztatjuk a darabokat és 100 fokon szárítjuk 45-50 percig, majd teljesen kihűtjük (ha kibírjuk). Én szárítás előtt lefújtam fokhagymás olajsprayvel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések