Lasagne tészta

Egyöntetű véleményünk szerint nagyon király lett, bár ugye a lasagne - az én verziómban legalábbis - nagyon nem a tésztáról szól, hanem a szaftos és sok töltelékről. Tészta, paradicsomos ragu (hússal, cukkinivel és répával, bár a spenótot én szeretem, a családi béke megőrzése végett most kihagytam), besamellel, mindez glutén-és tojásmentesen, szénhidrátcsökkentve.


Lasagne tészta

Hozzávalók (nagycsaládos és 2 napos adag)
150 gramm Szafi Free hajdinamentes univerzális lisztkeverék
150 gramm Szafi Reform galuska lisztkeverék
2-3 gramm só
315-320 gramm víz

A liszteket a sóval elkeverjük, hozzágyúrjuk a vizet. 
A tepsinknek megfelelő méretű , vékony, 1-2 mm vastag lapokat nyújtunk, nekem 3 lett, egy jókora tepsihez.

A tepsi aljára kerül egy kevés paradicsomos ragu, rá az első tészta, arra besamel, ragu, sajt, újra tészta, így tovább,végül a tetejére (ami vagy besamel, vagy a ragu legyen) sajt megy.

180 fokos előmelegített sütőben 50 perc alatt elkészül.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések