Olaszos grissini

Pillanatok alatt elkészül, ropogós-omlós, szénhidrátcsökkentett, és nagyon-nagyon finom. Ez most olaszos, kicsit pizzás ízvilágú, de ez csak egy lehetőség, mehet rá/bele mák, szezámmag, köménymag, zöldfűszerek, reszelt parmezán.....



Olaszos grissini

Hozzávalók:
70 gramm Szafi Free hajdinamentes univerzális lisztkeverék
70 gramm darált mandula
5 gramm só
4 gramm porélesztő
1 csapott tk olaszos fűszerkeverék
15 gramm olívaolaj
75-80 gramm langyos víz

A szárazanyagokat összekeverjük, előbb villával elmorzsoljuk benne az olajat, majd hozzáadjuk a vizet. Letakarva 20-30 percet kelesztjük (sztem rögtön is megcsinálhatjuk, én most pihentettem keveset).

Egyforma nagyságú darabokból rudakat sodrunk enyhén lisztezett felületen, nem túl vastagokat, minél vastagabb, annál kevésbé ropogós, nálam kisujjnyinál - az én tönk ujjaimhoz viszonyítva :D-  picit vékonyabbak készültek.

Sütőpapírra sorakoztatjuk őket és előmelegített 190 fokos sütőben 19-20 perc alatt kisütjük. Sütés előtt lefújtam olívaolajos sprayvel. 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések