2014. november 21., péntek

Megint pizza

Napok óta vágytam pizzára, így egyik este nem bírtam tovább és sütöttem magamnak vacsorára. Ez most egy olyan alappal készült, amit eddig még nem próbáltam, most is csak a hűtőben árválkodó gombafejek láttán pattant ki a fejemből a recept. A feltét minimalista, de ez természetesen alakítható, akár egy paradicsomos pizzaszósszal, akár fokhagymás tejfölös krémmel megkenhető és tetszés szerint megpakolható.

Gomba-totu alapú paleo pizza

Hozzávalók (kb. 22 cm-es átmérőjű kerek formába)
10 dkg tisztított gomba
5 dkg totu
1 tojás
só, bors, oregáno
csipet szódabikarbóna
1 mk. citromlé
1 púpozott ek. nyílgyökér liszt
víz (fél-1 dl, ahogy felveszi turmixolás közben)

Feltét ezúttal: kb. 10 dkg bébispenót, 2 kisebb paradicsom, fokhagyma, reszelt parmezán

A "tészta" alkotóit homogénre turmixoljuk, egy sűrű masszát kapunk, amit én szilikon kerek formába öntöttem. Kb. 15-20 perc alatt 190 fokon elősütjük.

A feltéthez a friss/fagyasztott spenótot zsiradék nélkül teflon serpenyőben 1 gerezd fokhagymát hozzányomva  és kissé megsózva megpároljuk, majd ezt egyenletesen szétszórjuk a pizzán, rápakoljuk a karikára vágott paradicsomot, megszórjuk a sajttal és mehet is vissza a sütőbe, ahol barnulásig sütjük.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-etelek-webshop.hu/ 

                                      






Nincsenek megjegyzések: