Megint pizza

Napok óta vágytam pizzára, így egyik este nem bírtam tovább és sütöttem magamnak vacsorára. Ez most egy olyan alappal készült, amit eddig még nem próbáltam, most is csak a hűtőben árválkodó gombafejek láttán pattant ki a fejemből a recept. A feltét minimalista, de ez természetesen alakítható, akár egy paradicsomos pizzaszósszal, akár fokhagymás tejfölös krémmel megkenhető és tetszés szerint megpakolható.

Gomba-totu alapú paleo pizza

Hozzávalók (kb. 22 cm-es átmérőjű kerek formába)
10 dkg tisztított gomba
5 dkg totu
1 tojás
só, bors, oregáno
csipet szódabikarbóna
1 mk. citromlé
1 púpozott ek. nyílgyökér liszt
víz (fél-1 dl, ahogy felveszi turmixolás közben)

Feltét ezúttal: kb. 10 dkg bébispenót, 2 kisebb paradicsom, fokhagyma, reszelt parmezán

A "tészta" alkotóit homogénre turmixoljuk, egy sűrű masszát kapunk, amit én szilikon kerek formába öntöttem. Kb. 15-20 perc alatt 190 fokon elősütjük.

A feltéthez a friss/fagyasztott spenótot zsiradék nélkül teflon serpenyőben 1 gerezd fokhagymát hozzányomva  és kissé megsózva megpároljuk, majd ezt egyenletesen szétszórjuk a pizzán, rápakoljuk a karikára vágott paradicsomot, megszórjuk a sajttal és mehet is vissza a sütőbe, ahol barnulásig sütjük.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-etelek-webshop.hu/ 

                                      






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések