Gyökérpalacsinta mustáros-"tejfölös" paradicsommal töltve

Nálunk könnyű vacsora volt, de kevésbé puritán töltelékkel egy kellemes és mutatós ebédet is lehet belőle kanyarítani.

Gyökérpalacsinta mustáros paradicsommal töltve

Hozzávalók 2 óriási palacsintához:
1 nagyobb fehérrépa (tisztítva 15 dkg volt)
1 tojás
1 tojás fehérje
10 dkg szénsavas ásványvíz
só, bors, 1 gerezd fokhagyma
1 dkg zsírtalanított szezámmag liszt
1 dkg zsírtalanított mandulaliszt
1 tk petrezselyem

töltelék ezúttal: dijoni mustár, totukrém/tejföl/joghurt/, 1 nagyobb paradicsom, kevés citromlé

A megtisztított gyökeret a nagylyukú sajtreszelőn lereszeljük, besózzuk. Kézi habverővel alaposan hozzákeverjük a többi alkotót. Egy nagyobb méretű teflon palacsinta sütőt vékonyan kikenünk zsiradékkal és a masszát kétfelé osztva, nagy türelemmel 2 palacsintát sütünk. Nem mértem, de szerintem legalább 5 percet sültek oldalanként, csak akkor fordítottam meg, mire masszívan összeállt, szép barna volt és tányérra csúsztatva hajtottam végre ezt a műveletet. Ha szükséges, újra fújjuk be zsiradékkal, ha úgy tűnik, le akar tapadni.

Miközben sül, elkészítjük a tetszés szerinti belevalót: én most mustárt kevertem össze totukrémmel, amibe paradicsomot daraboltam, ezzel tekertem fel a palacsintákat.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/      

                                      







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések