Fitt magvas háromszögek és társai

Régi olvasóim tudják, hogy évek óta szívesen keverem a liszteket. Eleinte óvatosabban mertem csak, ma már bátrabb vagyok, sokszor hasraütéses arányokkal is élek. Most a megadott teljes mennyiség elég nagy, azt ugyanis a zacskóban lévő maradék ropogós lisztkeverék tömegéhez igazítottam. Az eredmény sok és sokféle, finomabbnál finomabb péksütemény.





Fitt magvas háromszögek és társai

Hozzávalók (4 magvas háromszöghöz, 2 brióshoz, 2 minibagetthez és 2 óriási chia magos kornspitzhez, de tetszőlegesen formázhatóak):
37,5 dkg Szafi Free ropogós hadinás kenyérliszt keverék
12,5 dkg Szafi Reform gluténmentes rostkeverék ch csökkentéshez
8-9 gramm só
80 gramm almaecet
780 gramm langyos víz

Külön elkeverjük a száraz és nedves alkotókat, majd a kettőt összegyúrjuk. Nagy a mennyiség, dolgozni kell a kezeknek. :) Pesze arányosan csökkenthető a mennyiség.

Pár perc után a tésztát adagokra szedjük, alaposan átgyúrjuk és tetszőlegesre formázzuk. A magvas példányokat vizezett paradicsompürével kentem le, a natúrokat csak olajsprayvel fújtam le.

A sütőt előmelegítjük 210 fokra, abban sütjük 15 percig, majd 190 fokra mérsékeljük és további 30 percig.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések