Rántott csirkemell tojásmentes bundában.

Igazi menza kaja, egy full egyszerű paradicsomos káposztafőzelék, ami kísérőnek rántott csirkemellet kapott. Annyi csalafintasággal, hogy utóbbi bundájához nem használtam tojást.



A panír eszerint készült: RECEPT
Picike változtatással éltem csak, ami annyi tesz, hogy nem 80, hanem 70 gramm vízzel kevertem ki az alapot, minden egyéb változatlan. Zabdarába forgattam még ezt követően és úgy sütöttem, de ízlésünk és diétánk szerint bármibe beleforgathatjuk, sőt csak az alappal is kisüthető, akkor amolyan párizsias jellegű lehet a bunda.

A főzelékhez a megtisztított édeskáposztát csíkokra vágtam, sós, vöröshagymás vízben puhára főztem. Elkészítettem a paradicsomos alapot, majd abba belepakoltam a megfőtt káposztát és összeforraltam. Ha szükséges, utána lehet hígítani, ízesíteni.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések