Sütőtökös rakott amerika palacsinta

A tojással készült tekerhető Szafi Free palacsinta receptje adta az ötletet, mikor épp azon agyaltam, mibe tegyem a megmaradt sült sütőtök pürét. Egy életem, egy halálom alapján hozzákevertem a zacskóban lévő maradék liszthez, a többi alkotót meg ezek mennyiséghez igazítottam, innen a kevésbé "szabályos" számok.

Életem párja javaslatára a kész,  normálnál vastagabb és kisebb palacsintákat rétegezve leraktam.

A meglehetősen előnytelen fotók annak köszönhetőek, hogy esélyem se volt kivárni a nappali fényt, azt ugyanis nem érte meg...



Sütőtökös rakott amerika palacsinta 

Hozzávalók:
23 dkg sült sütőtök püré
17 dkg Szafi Free tekerhető palacsinta lisztkeverék
csipet só
csipet édesítő
2 tojás 
300 gramm víz

Töltelék nálam: házi savanykás ribizlilekvár, durvára vágott dió, kakaóporból kikevert "csokiöntet"

A tökpürét pépesítjük, belekeverjük a tojásokat, a vizet, sót és édesítőt, végül beledolgozzuk a lisztet. Sűrű masszát kapunk, én végig ezzel dolgoztam, nem hígítottam menet közben, de ha úgy ítélitek meg, pici vizet adhattok hozzá, de így se volt gond.

Olajozott palacsintasütőben a normálisnál kisebb méretű és vastagabb palacsintákat sütünk belőle.

A végén felváltva rétegeztem a 3 féle töltelékkel.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések