Tökmagos-brokkolis tészta

Na ezzel sem én találtam fel a spanyol viaszt. :D Egyszerű főtt tészta, magos-zöldséges feltéttel. Bár a brokkoli nem a szívem csücske, viszont nagyon szuper zöldség, így erőltetem. Ebben a formában pedig kifejezetten ízlett. :)


Tökmagos-brokkolis tészta

Hozzávalók:
1 csomag Szafi Reform orsótészta
45 dkg mirelit brokkoli
só, bors, kevés fokhagymapor
2-3 ek tejszín (zab, rizs, kókusz...vagy sima habtejszín)
2 ek sörélesztőpehely (vagy sajtreszelék)

A tésztát az útmutató szerint kifőzzük. Én al dente szeretem, ezért gyakorlatilag az újraforrás után rögtön leszűröm.

A fagyasztott brokkolit blansírozzuk. Villával rusztikus darabokra törjük, hozzákeverjük a növényi tejszínt, a sajtot/sörélesztőpelyhet, majd kóstolás után ha szükséges, tovább sózzuk, borsozzuk.

Ezt összeforgatjuk a tésztával és ksész is a mennyei finom, gyors ebédünk.

Kipattogtatott tökmagot szórunk rá fogyasztás előtt, hihetetlenül feldobja  az ízeket.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések