Töltött kápiapaprika

Szépséges színek, finom étel: ebéd vagy vacsoraötlet. A töltelék természetesen változtatható-dúsítható, a férjem például bulgurt is kapott a masszába, de kölessel, gerslivel is szuper lehet. Én gabona nélkül, sok zöldsalátával, illetve a házilag készített vödrös savanyúsággal fogyasztottam. Egyébként is, kb. 2 hete meg vagyok őrülve a kápia paprikáért, naponta akár 2 is lemegy, tudom, tudom...

Hozzávalók 
3 szép kápia paprika
1 fej lilahagyma
1 gerezd fokhagyma
40 dkg gomba (laska, csiperke)
só, bors
1 csokor friss petrezselyem
15 dkg body tojás (vagy 2-3 főtt egész tojás)
5 dkg sajt (itt parmezán, de ízlés, na meg "hitvallás" kérdése)

A paprikákat megmossuk, kicsumázzuk. A hagymát felkockázzuk és kevés zsiradékon megfonnyasztjuk, hozzányomjuk a zúzott fokhagymát. A tisztított-darabolt gombát belezúdítjuk, sózzuk, borsozzuk, belevágjuk a csokor petrezselymet és addig pároljuk-sütjük, amíg el nem forrja a levét, majd lezárjuk alatta a lángot. Belekockázzuk a főtt tojásfehérjét, hozzáadjuk a sajtot és alaposan elkeverjük.

A masszával megtöltöttem a 3 paprikát, amit tűzálló edénybe helyeztem, aláöntöttem kb. 2 evőkanálnyi vizet és grill módozatban, 170 fokon, 45-50 percig sütöttem, kb. félidőben megfordítottam a paprikákat.

Tálaláskor további reszelt parmezánnal szórtam meg.

Az ételeimhez a hozzávalókat Szafinál tudod egy helyről, jó áron beszerezni: http://www.dietas-etelek-webshop.hu 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések