Paleo foszlós fehér kenyér

Kivételesen recepthű voltam és az ajánlottak szerint sütöttem meg a Paleolit Éléskamra lisztkeverékéből a kenyeret. Nem okozott csalódást, igazán finom volt.  Lánykám barátnőknél aludt, oda vitte magával az elemózsiát.


Paleo foszlós fehér kenyér

Hozzávalók 1 kb. 35 dkg-os kenyérhez:
3 tojás
1 dl víz
1 csomag Paleolit Éléskamra Foszlós fehérkenyér lisztkeverék

A tojást elkeverjük a vízzel, majd hozzáadjuk a lisztet, 10 percig pihentetjük.

Szilikonos kenyérformába öntöttem a masszát, 200 fokra előmelegített sütőben előbb 15 percig sütöttem, majd visszavettem a hőfokot 180-ra, itt újabb 30 percig. Ekkor kivettem a formából és ugyanezen a hőmérsékleten további 15 percig sült.




A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod: http://www.paleonagykereskedes.hu/spl/265255/Paleo-lisztkeverekekAz értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel. Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:http://www.paleonagykereskedes.hu/shop_contact.php


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések