Totus pizza

Megosztó lesz a recept, a paradicsom és a sajt okán. A képen lévő példány az edzőmnek készült, a sajátomon nem volt mozzarella. :) Viszont paradicsomot ezúttal én is ettem, nagy ritkán belefér.

És megint totu, nagy felhasználási projektben vagyok, de ezt szívesen teszem, mert eddig csupa jó dolog sült ki eme remek találmányból. :)

Totus pizza
Hozzávalók (2 közepes méretű pizzához)
 35-40 dkg karfiol
20 dkg totu
só, oregano ízlés szerint
kb. 30-50 ml víz
1 ek útifű maghéj
2 tojás

A karfiolt nyersen aprítógépbe helyezzük, tisztítva, rózsáira szedve és rizs nagyságúra aprítjuk. Teflonserpenyőben szárazon enyhén barnára pirítjuk. Amikor kihűlt, magas falú edénybe öntjük és a többi hozzávalóval botmixerrel pürésítjük.

A masszát két felé osztjuk, az egyik felét sütőpapíros tepsiben kör alakban elsimítjuk és kb. 20 percig sütjük 170-180 fokon, amíg kap egy kis barna árnyalatot.Ezt követően így járunk el a másik felével is.

Az elősütött pizzatészta tetszés szerint megpakolható, illetőleg akár le is fagyasztható későbbre. Nálunk ebéd volt, ezúttal készült rá egy bazsalikomos pizzaszósz hámozott paradicsom konzervből, só, bors hozzáadásával. Egy nagy szelet alaszkai tőkehalfilét kis kockákra vágva, minimális kókuszzsíron megpirítottam. 15 dkg bébispenótot megfonnyasztottam. Néhány szeletke mindenmentes, házi angolszalonnát raktam még rá az előzőeken túlmenően, és pár szem koktélparadicsommal, valamint sajttal díszítettem.

Az ételeimhez a hozzávalókat Szafinál tudod egy helyről, jó áron beszerezni: http://www.dietas-etelek-webshop.hu




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések