Csokis muffin NoCarb sütőrostból

Megint léptünk egyet előre és a NoCarb Noodle előrukkolt egy gyakorlatilag kalória - ergo minden egyéb - mentes liszttel, ami valójában nem is liszt, hanem egy liszt állagú rostkeverék. A gyártó nagyvonalúan a rendelkezésemre bocsátott egy csomagot, tesztelési, próbálkozási céllal, amit én ezúton is köszönök!



A fenti linken kívül itt is tudtok tájékozódni a termékekről, a hozzájuk kapcsolódó receptekről.

Először egy finom csokis muffinnal próbálkoztam, de vannak egyéb ötleteim is.




Csokidarabos muffin

Hozzávalók 8 darabhoz:
3 tojás
150 ml víz
1 dkg Szafi Fitt kókuszolaj
2 dkg DW 1:4 édesítő
5 dkg NoCarb rost sütőmix
5 dkg csoki (ami belefér a diétánkba)
1 púpos késhegynyi szódabikarbóna
1 tk bio almaecet vagy citromlé

A tojásokat szétválasztjuk, a fehérjéket egy csipet sóval kemény habbá verjük. a sárgákat kézi habverővel elkeverjük az olajjal, vízzel, édesítővel, sütőporral (amit megpezsegtetünk az ecettel vagy a citromlével).

Hozzádolgozzuk a hab felét és a lisztet, majd a maradék felvert fehérjét gyors és nagy mozdulatokkal beleforgatjuk.

A masszát 8 formába kanalazzuk egyenletesen, majd 170-180 fokra előmelegített sütőben 28-30 perc alatt készre sütjük.

Csokoládé nélkül a tápérték adatok/darab:
- 44 kalória
- 2,62 gramm fehérje
- 0 gramm ch
- 3,62 gramm zsír



Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szia :)
Egy darab hány kalória lehet kb?
Dia üzenete…
Csoki nélkül 44 kalória. 2,62 gramm fehérje, 0 ch, 3,62 gramm zsír. Csokival nekem olyan 70 körüli.
Unknown üzenete…
Sziasztok,
...olyan jó lenne és én (bár gyanítom, többen is) annyira szeretném, ha lenne ötletetek tojás nélkül is...az allergiásoknak, vegánoknak...
:-)
Dia üzenete…
Pár recept van fent, ami nem tartalmaz tojást, igyekszem én is csökkenteni. Viszont ez a rost -szerintem - kizárt, hogy működne nélküle. :( De agyalok. :)

Népszerű bejegyzések