Gyümölcskenyér

A húsvéti vendégváró asztal jolly jokere lehet, puha, szaftos, egyszerű gyümölcskenyér. Az aszalványok mellett/helyett süthetünk bele olajos magvakat, csokoládét, de akár friss gyümölcsöt is.


Gyümölcskenyér

Hozzávalók egy formányihoz:
4 egész tojás
2 tojás sárgája
1 ek (1,5 dkg) kókuszolaj (ezt használtam)
1 dkg Cocomas krém
30 ml víz
2 dkg négyszeres erejű édesítő (ezt használtam)
1 tk vanília aroma
1 mk szódabikarbóna
1 tk citromlé
3 dkg földimandulaliszt (ezt használtam)
3 dkg kókuszliszt (ezt használtam)
3 dkg tápiókaliszt  (ezt használtam)
6-7 dkg cukrozatlan aszalt gyümölcs vegyesen (mangó, mazsola, barack, szilva) apróra vágva
2-3 dkg kókuszchips 

Az egész tojásokat kettéválasztjuk, a fehérjét egy csipet sóval kemény habbá verjük. A folyékony olajat a vízzel, a kókuszkrémmel és a tojások sárgájával alaposan kikeverjük, majd minden egyebet hozzáadunk a liszteken, aszalványokon és a kókuszchipsen kívül. Ha ez megtörtént, belekeverjük az előbb kimaradtakat is.

A kemény tojáshab kb. 1/3 részével fellazítjuk a masszát, ehhez jól elkeverjük benne, míg a maradékot óvatosan forgatjuk bele.

Szilikonos kenyérformába öntjük a masszát és 180 fokos előmelegített sütőben 30-35 perc alatt megsütjük. Melegen porrá őrölt édesítőben megforgathatjuk, rácson hűtjük.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/        





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések