Meggyes gesztenyekrémes diós piskóta

Ez lett az a desszert, amihez tényleg nem kell semmi extra, sem lisztféle, sem egyéb tekintetében.


Meggyes gesztenyekrémes diós piskóta

Hozzávalók egy közepes tepsihez:

Tészta
6 tojás
1 nagy púpos ek négyszeres erejű édesítő (ezt használtam)
10-12 dkg darált dió

Krém
25 dkg natúr gesztenyemassza
10-12 dkg Cocomas
1,5 dkg négyszeres erejű édesítő
1-2 ek facsart narancslé (elhagyható)
ízlés szerint rumaroma
1 tk útifű maghéj (ezt használtam)
kb. 40 dkg meggy

Csokimáz:
2-3 dkg paleolit csokoládé (ezt használtam)
ízlés szerint por édesítő
1-2 ek kakaópor (ezt használtam)
1 -2 dkg olvasztott kókuszolaj (ezt használtam)
kevés forró víz

Egyszerű 6 tojásos piskótát készítünk, ehhez a tojások fehérjéit csipet sóval kemény habbá verjük, óvatosan hozzáadjuk a sárgákat, amit előzőleg kikeverünk az édesítővel, végül beleforgatjuk a diót. 180 fokos sütőben sütjük, tűpróbával ellenőrizzük, kb. 12 perc a sütési ideje.


A gesztenyekrémet homogénre kikeverjük, beletesszük a lecsepegtetett meggyet is. A kihűlt piskótát kettévágjuk, megkenjük az alsó lapot a meggyes krémmel, majd befedjük a másik lappal.


Végül kikeverjük a csokibevonatot a hozzávalókból és rákenjük a tészta tetejére.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/      


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések