Szilvalekváros golyók

A répás sütemény szaggatása folytán megmaradt piskóta adta az ötletet, elég sok visszamaradt, kidobni, megenni nem szerettem volna, így születtek ezek a golyóbisok. Természetesen bármilyen paleo piskóta, keksz lehet az alapja.



Szilvalekváros golyók

Hozzávalók 
25 dkg piskóta (nálam a maradék répás alap) vagy paleo keksz
10 dkg cassava dara (ezt használtam)
3 dl víz
20 dkg házi szilvalekvár
2 dkg olvasztott kókuszolaj (ezt használtam)
fél narancs kifacsart leve
ízlés szerint rumaroma és vanília
1 ek. natúr kakaópor (ezt használtam)
ha szükséges, édesítő porcukor formájában, ehhez kóstolgatni kell
1,5 dkg kókuszliszt (ezt használtam)
1,5 dkg mandulaliszt (ezt használtam)

A piskótadarabokat teflon serpenyőben zsiradék nélkül átpirítjuk kis darabokra szedve közben, majd hozzáadjuk a cassavát, pár percig együtt pirítjuk, végül felöntjük a vízzel. Jól elkeverjük és átkanalazzuk a masszát egy alkalmas edénybe.

Pürésítjük a tészta alapot, én ehhez krumplinyomót használtam, majd egyszerűen hozzáadunk mindent és alaposan összekeverjük.

Kézzel golyókat formálunk belőle és kókuszreszelékben meghempergetjük.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/        



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések