Az elmúlt napok

Ismét túl vagyunk egy gyorsan elrepülő hétvégén, sőt, hosszú hétvégén, hiszen Bence már pénteken is itthon volt. Aznap beszéltem a nevelési tanácsadóból a pszichológus-pszichopedagógus hölggyel, röviden vázoltam a problémát, megbeszéltük, hogy 12-én reggel találkozunk, de első alkalommal csak velem akar beszélni.

Szombaton reggel jöttek Timiék, még mindig garázs-ügyben. Amíg a fiúk kint dolgoztak, mi főztünk, gyerekeztünk, játszottunk. Ebéd után, amikor Dodika felkelt, elmentünk hozzájuk, megtölteni náluk a konténert. Közben mi tesómmal elszaladtunk bevásárló körútra, erre az évre (legalábbis remélem)letudtam a Dm-et, illetve vettem néhány ruhát, a gyerekeknek és kivételesen magamnak is.

Ma délelőtt ismét jöttek tesómék segíteni, de ezennel kijelenthetem, hogy kész a garázs, csillog-villog, nagyjából be is pakoltunk, néhány dolog maradt kint, mert azt át akarom válogatni. A jól végzett munka után bicajra pattantunk és eltekertünk a barátnőmhöz, aki egyúttal a kollégám is. Ildiéknek van egy 4 éves kislányuk, vele játszottak az enyémek, homokoztak, bújócskáztak, fociztak a kertben, majd mikor hűvösebb lett, bent a házban is. Mi közben megbeszéltük Ildivel, hogy utánakérdez bent, pontosan mik is az elképzelések, hogy tudjam, mire számítsak, ha bemegyek...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések