Este és reggel-majdnem egyedül

Tegnap délután Péterapa elutazott, mi meg majdnem egyedül maradtunk. Na, annyira nem félek a gyerekekkel való együttléttől :), de az tény, hogy nem annyira zökkenőmentesek az esték, ha nem ér haza időben Apa. Szerencsére Timi örül (? :) )a lehetőségnek, hogy a keresztgyerekeivel tölthet egy estét. Bár hűvös volt, de kimentünk egy kicsit sétálni és labdázni, aztán beindult az esti menet. Vasárnap lévén hajmosás mindenkinek, ez viszont azt jelenti, hogy nem tudják le egyszerre a fürdést, így jóval hosszadalmasabb az eljárás. Kata kitalálta, hogy megint csináljunk neki hullámos hajat, ezért befontam a haját, sok vékony fonást készítettem, ez megint csak sok időt vett igénybe. Közben Dodi rájött, hogy az "anyája" eltűnt a fürdőszobából már vagy 2 perce, és hiába imádja a nyanyát, innentől ordított. Szó mi szó, cirka másfél óra alatt meg is lettünk a fürdetéssel. :))Utána jött a vacsora, csak néztem, mekkora huzata volt a két nagynak, biztos Timi volt rájuk jó hatással. Evés után Zsombi "produkciózott", aminek a következménye egy komplett ruhacsere lett, az öltözködést mostanában kimondottan utáló gyereknél ez igen izzasztó művelet volt. Eljutottunk a fogmosáshoz, itt csak néhányszor kellett rájuk szólni, ez nagy eredménynek tekinthető, szintén a nővérem "számlájára" írom. Olvasás után mindenki ment aludni, Timi Bencussal aludt egy szobában, a kisebbek velem maradhattak. Zsombor természetesen pörgött ezerrel, állandóan kiabált át a másik szobába, hogy nyanya. Na, de eljött az a pillanat is, amikor a gyerekeke elaludtak, mi pedig válthattunk néhány szót telefonon Apával.

A reggelre-ismerve a gyerekeimet és ébredési szokásaikat- jól rákészültem. Korán felkeltem, elkészültem teljesen (egy kis trenirozás munkakezdés előtt rám is fér), majd keltegettem őket. Valószínűleg ez is tesómnak köszönhető, hogy gyakorlatilag nyávogás nélkül zajlott a készülődés. Annyira jók voltunk, hogy 7 órakor teljesen útra készen álltunk. És mindenki megkezdte az új hetet.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések