Kabát-és egyéb ruhanemű vadászat

Ezzel telt a hétvége nagy része, rövid megszakításokkal. Az elmúlt napok időjárása rádöbbentett néhány dologra: Zsombi kivételével a gyerekeknek nincs meleg pizsamájuk, Katának egy csomó nadrágja bokavillantó, Bence egyik átmeneti kabátjának elromlott a cipzárja, Zsombornak alig van vékony hosszúujjas felsője és ami a legnagyobb baj, hogy a kicsinek egyátalán nincs vastag kabátja. (hogy hol lehet a Bencusé...???)Ennek tükrében igyekeztünk megerősíteni az idegeinket és nekivágtunk a keresésnek.

Péntek délután csak egy helyre jutottunk el, ott nem találtunk kabátot, de ekkor még nem keseredtem el. Szombat kora reggel megfőztem, így a délelőtt nagy részét a bevásárlással tudtuk tölteni (a gyerekek nagy örömére..., jól szétcincálták az idegeinket).Nem akarom részletezni,biztos bennem van a hiba, de sehol nem volt igazán szép, jó minőségű kabát (arról nem beszélve, hogy ha már úgyis benne voltunk, akartam venni neki 2 részes overállt is, de azt meg EGYÁTALÁN nem láttam). Szóval szombaton a gyerekeknek csupán pizsit vettem, meg a kabátba új cipzárt, viszont magamnak 2 nadrágot, Apának öltönyöket és farmer kaptunk.

Délután apukáméknál voltunk, jöttek Timiék is. Bence már napok óta nem bírt magával, annyira focizni szeretett volna, de a sár miatt nem lehetett. Viszont tegnapra megszáradt annyira, hogy a papáéknál lehetett egy kicsit tombolni. Na, ezt a nadrágja bánta, meg Apa cipője (ki másnak jutna eszébe "cúgos" cipőben focizni...), de legalább lefáradt egy kicsit. Este a két nagy nővéremnél aludt, mi tudtunk kicsit "zsombizni".

Ma reggeli után újra felkerekedtünk és leredukálva a velünk szenvedő gyerekek számát, ismét próbálkoztunk. És láss csodát: már amikor majdnem feladtam, kabát helyett vettünk apának 2 cipőt, a jövő heti látogatás miatt a sógorom gyerekeinek néhány dolgot, betévedtünk egy helyre és ott apa véletlenül meglátta a KABÁTOT. Szép, meleg, és Zsombinak pont jó!!! Hurrá, ezt is kipipálhatjuk, bár nem gondoltam volna, hogy egy kisgyermek télikabát beszerzése ekkora feladat elé állít minket. Jövő hétvégét Dudáti mamáéknál töltjük, terveim között szerepel, hogy elmegyünk a kedvenc boltomba és ott, remélem, megtalálom a hiányzó darabokat pl.Katusnak nadrágokat.

Ma este a gyerekek nagy örömére itt alszik nálunk a nagyobbik nyanya, apa este utazik Pestre, ahol holnap reggel tárgyalása lesz, és nem akart hajnali 5-kor indulni, így inkább a szüleinél alszik. Én meg az estéhez kértem/kaptam egy kis segítséget...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések