Zsombor olvas

Az elmúlt 1-2 hétben kifejezetten megnőtt az érdeklődése a könyvek iránt, egyenesen rajong értük, a tesókhoz hasonlóan. Sorra veszi le őket a polcról, hozza nekem és lecsüccsen, hogy olvassak neki. Na, azért túlzásokba nem esik, túl sokáig nem bír egy helyben maradni, de néhány percig leköti egy-egy könyv. Az esti közös mesélést viszont alapjáraton végigüli/fekszi, hozzámbújik és hallgatja, illetve nézi, attól függően, mi van a terítéken. Vannak kedvencek, a Boribon és Annipanni, A csúnya kislány, és persze az AnnaPetiGergő könyvek. Ezekhez rendre visszatér, ha én visszapakolom, újra leveszi és oltári nagy felfordulást okoz velük. Ma kisebb rohamot kaptam, amikor megláttam a földön heverő ezer könyvet, ráadásul az egyiket véletlenül el is szakította, így átpakoltam őket magasabb polcra, ahol nem éri el. Nem mondhatnám, hogy osztatlan sikert arattam e tettemmel...:))





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések