Fül helyett fog

Tegnap délután Apa elszaladt Dodival fülészhez. Ennek az volt az oka, hogy egész délelőtt sírt, sokszor váratlanul sikított fel és ez nekem az előzmények ismeretében már gyanús volt. Tényleg semmi nem volt jó neki, nem lehetett lefoglalni semmivel. Kínomban kivittem sétálni ebben a cudar időben, beleerőszakoltam az overállba, amit ő egyátalán nem díjazott, de kint legalább fél órát csendben volt. Szóval, a füle TÖKÉLETESEN rendben van :))), a thympanométeres görbéje tökéletes, vagyis a kibújó fogacskák sugároznak a füle irányába. Az elmúlt napokban átszakadt a két alsó szemfoga és kidudorodóban a két felső is. A doktor néni mondta, hogy ez szokta legjobban megkínozni a gyerekeket és tényleg, eszembe jutott, hogy Bence is teljesen kivolt a szemfogak kibújásakor,(Katát egyátalán nem bántotta a fogzás), sőt, neki ezek vérhólyag kíséretében szakadtak át. Már csak kettő van belőlük, de ha jól láttam, rögtön követi őket a 4 kisőrlő.

Megjegyzések

Gy.Reni üzenete…
az jó hír,hogy nem a üle.
a fogak miatt sajnálom nálunk is ez megy.közben meg semmi nem jó.de az éjszakák hála nyugisak
Dia üzenete…
Nekünk sajnos azok is borzasztóak, ezerszer ébred.
Névtelen üzenete…
Nem annak örülök, hogy fáj a foga meg, hogy rosszul alszik éjszaka. Hanem annak, hogy nem a fülecskéje. Remélem (lekopogom) nem fog fájni a füle többet.
Dia üzenete…
Na szia, mostmár tag vagy?:))

Szombaton megyünk hozzátok, mondta anya?
Névtelen üzenete…
Igen tag vagyok. Mondta anya, hogy jöttök.

Népszerű bejegyzések