Elmaradt buli

Tegnap tartottuk volna Bence szülinapi zsúrját, egyéb elfoglaltságok miatt kicsit megkésve. Na, nem lett volna olyan nagy buli, hiszen összesen 2 kis barátját hívtuk meg. Az már korábban kiderült, hogy Petikéék nem tudnak jönni, de nem akartuk tovább halogatni, így nem változtattunk az időponton. Szépen kigondoltam, mivel látom Dávidot és családját vendégül, a gyerekeke már nagyon várták. Reggel még lustálkodtunk az ágyban, amikor jött az sms. Szegény Dávid végig hányta az éjszakát, épp készültek az ügyeletre vele. (Az elmúlt héten több osztálytársuk kapta el ezt a vacak vírust, pont péntek este váltottunk levelet Edittel, hogy kicsit aggódunk a járvány miatt, erre tessék...)Szóval buli lefújva. Benő nemkicsit kiborult, meg sajnálta Dávidot, folyamatosan tájékoztatni kellett az állapotáról. Arra gondoltam, hogy vigaszként elkészítem az egyik kedvencét, amit a vendégeknek is megcsináltam volna, így nekiláttam a kelt fahéjas csigának. Sajnos a vége kapkodásba torkollott, mert Zsombi rettenetesen türelmetlen volt, amit a hüvelykujjam bánt, jó mélyen belevágtam az utolsó két szelet elvágása közben. Meg a rohanásnak köszönhetően kicsit amorf csigák sikeredtek, de a lényegen nem változtatott, tömték magukba a gyerekek. Mi pedig játszottunk, kicsit gyakoroltunk, este óriásit pancsoltunk, sajnos a rossz idő miatt egész nap bent a házban. Dávid pedig szerencsére azóta jobban van, mi meg reménykedünk, hogy minket elkerül...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések