Gargarizál:))

Este mostam Zsombor fogát, szokás szerint. Ez számára elég nemszeretem dolog, foggal-körömmel (szó szerint) védekezik, ezért általában arra törekszem, hogy gyorsan letudjam és váratlanul érje a támadás, akkor a meglepetéssel nyerek egy kicsi időt. Kata már mosta a fogát az egyik mosdónál, gondosan "elindította" a homokórát, Zsombor odacipelte a másik mosdókagylóhoz a fellépőt és felmászott rá. Na, gondoltam, itt az alkalom, a háta mögé osontam a csőre töltött fogkefével és elkaptam a fejét. Gyorsan megsikáltam mindazösszes 8 fogát, orvul, hátulról, amit ő nem díjazott természetesen, kiabált rendesen, de amikor befejeztem, abbahagyta és nagy mosollyal az arcán hátrahajtotta a fejét és gargarizáló hangokat adott ki. Apát szokta reggelente elmélyülten tanulmányozni gargarizálás témakörben és úgy tűnik, alaposan megfigyelte és elsajátította a műveletet. Eszméletlen volt, ahogy csinálta, amikor látta az elragadtatásunkat, többször megismételte. Ezalatt nekem azt sikerült megállapítanom, hogy napok kérdése és kibújik a két alsó szemfoga, már látszik a lukacska, ahol át fog szakadni az ínye. Akkor legalább betudhatom ennek, hogy olyan nyögvenyelősen eszik mostanság.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések