Még jobban elbizonytalanodtam...

Vagy ha a másik oldalról közelítem meg, még erősebb lett bennem a tiltakozás Kata iskolakezdésével kapcsolatban. Fél órája megérkezett a megrendelt könyvcsomag, benne Vekerdy Tamás egyik könyvével. Beleolvasgattam, de nem is kellett túl sokat lapoznom ahhoz, hogy a saját problémánkról olvassak. A tanár úr véleménye egyértelmű (bár ezt tulajdonképpen eddig is tudtam, sokszor olvastam tőle ezzel kapcsolatban), vagyis szerinte nem szabad a májusi gyereket iskolába adni,csak nyerhet azzal az 1 évvel. Persze, ezt józan paraszti ésszel én is így gondolom, hiszen alapjáraton minden porcikám tiltakozik ellene, csak ugye kérdés, hogy az ovis csoportban bekövetkező változások melyik irányba viszik el a dolgot...Hogy ennek tükrében mi a jobb döntés...Talán 1 hét múlva már kicsit okosabb leszek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések