Kata esete a kaszáspókkal

Este 6 óra, készülődünk a fürdéshez. Folyik a víz, a gyerekek vetkőznek, Zsombort vetkőztetem. Közben észrevettem egy hatalmas pókot, ami éppen a kád fölött lógott és gyorsan kapaszkodott felfelé a fonálon. Megmutattam a manóknak, végignéztük, milyen ügyesen menekül, röpke biológia órát tartottam. A nagyok bemásztak, Zsombort alig tettem be a vízbe, amikor Katus földöntúli hangon elkezdett sikítani. A többiek azonnal kontráztak: Zsombor fülsértően elkezdett szirénázni, Bence ordított és kiugrott a kádból. Mindez kb.10 másodperc volt, közben Kata sikított, hogy rajta mászik a PÓK. Kicsit nehezen reagáltam, egyátalán csoda, hogy meg tudtam őrizni a hidegvéremet, felkaptam egy, a gyerekek által fürdőjátékként használt ibriket, és az előbb még csodált kaszást vízbe fojtottam. Az összes gyerek üvöltött mellettem, erre rontott be Apa, aki épp akkor ért haza. Kata remegett, Zsombort nem tudtuk megnyugtatni, ezért számára elég hamar véget ért a pancsolás, Bence nem akart visszamászni a vízbe. Péterapa kihalászta a szerencsétlenül járt pókot és nagy nehezen visszaimádkoztuk a nagyokat a vízbe.:)))

Megjegyzések

Unknown üzenete…
szegények vagy szegény te,vagy szegény apa aki erre ért haza és biztos megijedt :)
utálom a pókokat
Dia üzenete…
Én is...Ezért is csoda, hogy bírtam valami érdemlegeset tenni. Apa halálra rémült, hogy mi lehet odafönt...:))

Népszerű bejegyzések