Hamis csokipuding

Valójában nem sok köze van sem a csokihoz, sem pedig a pudinghoz. Ami az ízét, élvezeti értékét illeti, a vélemények erősen megoszlanak. Péter szerint olyan, mint a sült tök (nem kultiválja túlságosan), a három kiskorú erősen fintorogva ugyan, de hajlandó volt megkóstolni (de egy falatkával befejezetté is nyilvánították a kóstolgatást), a húgom édesanyja csak annyit mondott, hogy nem ilyen ízre számított a kinézete alapján, Henike elég kedvező fogadtatásban részesítette, bár túlzásba nem vitte. Én viszont kedvelem. :))

Miután ilyen jól lehúztam szerencsétlen pudingot, amivel bizonyára sokak kedvét meghoztam a kipróbálására :-D,  őszintén el kell mondanom, hogy valóban egy érdekes ízű nassolnivaló, viszont az édesség utáni vágyamat sok esetben kielégíti, így sokszor élek vele. Elkészítése csupán pár percet vesz igénybe és mutatós. Sokan épp emiatt csalódnak benne kóstolás után. :)) Az avokádó kalóriatartalma ugyan nem elhanyagolható, nálam azonban ezt ellensúlyozza a sok egyéb kedvező tulajdonsága, emiatt nem vagyok hajlandó idegeskedni egy fél avokádó eltüntetése miatt.

"Csokipuding" avokádóból

Hozzávalók (1 főre)
10 dkg hámozott avokádúhús (nekem ez most egy avokádó kicsit több, mint fele volt)
1 ek zsírszegény és cukrozatlan kakaópor
ízlés szerint édesítő (nekem elég 1 tk. eritrit)
némi folyadék (víz, tej, tejszín, Cocomas, akármi, én vizet és pár csepp kókuszkrémet tettem bele)

Az egészet keverőtálba tesszük és összeturmixoljuk, közben kóstolgatjuk és ha szükséges, édesítjük, hígítjuk, majd tálkába kanalazzuk. Tetszőlegesen díszítjük, az enyém most néhány szem epret kapott.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések