Majdnem mindent bele muffinok

Egy váratlan és többórás kiruccanás okán, pillanatok alatt kellett valamit összedobnom. Mondhatjuk, nem tökéletes, mert zabot is tartalmaz, de ennek mennyisége annyira csekély volt, hogy még én sem voltam annyira zabos miatta. :))

Lazítottam egy kis barackkal, de más gyümölcs is kerülhet bele, mint ahogy a száraz hozzávalók aránya is tetszőlegesen variálható.

Mákos-mandulás-kókuszos-zabos-barackos virágok

Hozzávalók (6 nagyobb darabhoz)
3 tojás
1 ek. Xukor zero 4X
csipet só
1 ek dióolaj
1 ek mákolaj
vanília aroma

1 ek mák
3 ek kókuszreszelék
5 dkg szeletelt mandula
1 ek. aprószemű zabpehely
2 barack
csipet fahéj

Külön tálban összekeverjük a muffinok száraz alkotóit, egy másikban a nedves hozzávalókat. A barackokat felkockázzuk. A két tál tartalmát gyorsan, lazán vegyítjük.

A formák alját telepakoltam a gyümölccsel, majd a masszát elosztottam rajtuk.

170 fokon sültek.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések