Tepertős pogi

Villámgyors, szuperkönnyű és nagyon-nagyon finom paleo pogácsa. Ráadásul, a cél érdekében :), bár gyakorlatilag az összes ilyen jellegű recept viszonylag sok plusz zsiradékkal gazdagítja, én úgy döntöttem, elég az a zsír, ami a darált tepertőben van és hát még az is sok volt. A liszteket is per has pakoltam bele, fajtájukat illetően, a megadott mennyiség pontos.

Paleo tepertős pogácsa

Hozzávalók:
15 dkg tepertő darálva (sertés)
só, bors, őrölt kömény ízlés szerint
2 kisebb tojás
3-3-3- dkg szezám-, mandula-és lenmagliszt

Mindent összekevertem, ragacsos, de türelemmel nyújtható, szaggatható tészta kerekedett a történetből.

A szilikonos gyújtólapra kevés mandulalisztet szórtam, kb. centi vastagra lapogattam/nyújtottam, késsel csíkoztam/bevagdostam a tetejét, majd apró pogácsaszaggatóval szaggattam.

180 fokon sült.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések